FAQ

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de veel gestelde vragen over mijn interieuradviezen.

Staat je vraag er niet bij, neem dan even contact met me op.

Nadat je contact met me hebt opgenomen (bijvoorbeeld via Whatsapp), bel ik je om je wensen voor je interieur door te nemen. Voor dit gesprek maak ik het liefste even een afspraak, om te zorgen dat we beiden alle tijd hebben en ik je niet bel als je net bij de supermarkt aan de kassa staat.

We bespreken hoeveel sessies er nodig zijn om het voor jou perfecte interieur samen te stellen. Sommige mensen willen alleen een ander kleurtje, anderen willen álles aanpakken. 

Ik maak een offerte en een plan van aanpak en stuur dat naar je toe. Na akkoord ontvang je van mij de link naar een gedeelde Onedrive map waar de bestanden in staan en waar je foto’s e.d. naartoe kunt uploaden.

Een brainstormsessie duurt een uur en kost 75 euro. Dit tarief is vrijgesteld van btw omdat ik gebruik maak van de Kleine Ondernemersregeling (KOR).

Ja hoor, zeker! Ik werk regelmatig met programma’s als Zoom en Skype en dat gaat prima. 
Het enige nadeel is dat kleuren vaak vertekenen op een beeldscherm. Daarom adviseer ik klanten altijd om zelf kleurstalen te gaan halen bij de bouwmarkt. 

Sinds kort geef ik ook online kleuradvies op afstand. Met behulp van foto’s krijg je suggesties voor nieuwe kleuren voor in de ruimte. Dit advies vindt plaats via Zoom (30 min.) en kost 45 euro.

Op interieur gebied help ik bij het inrichten en inkleuren van je nieuwe interieur. Het maakt hierbij niet uit of je gaat verhuizen of je bestaande woning een make-over krijgt. Ik help je om stijlen te combineren, sfeer aan te brengen met kleur en accessoires en je moodboard te vertalen naar je eigen huis.

De exacte voorbereidingen hoor je van mij tijdens het kennismakingsgesprek als blijkt dat we samen verder gaan. 

Je kunt hierbij denken aan het maken van een moodboard (op Pinterest bv.), het uploaden van de plattegrond van je woning en eventueel foto’s. Bij een nieuwbouwplan is de plattegrond uiteraard voldoende. Alle gegevens van je woning zijn welkom. In de map op de Onedrive plaats ik een vragenlijst die je voor me mag invullen ter voorbereiding. 

Mijn klanten zijn heel gevarieerd. Dat vind ik ook leuk. Voor mij is het het belangrijkste dat mijn klanten open staan voor verandering en advies, out of the box durven te denken en uiteindelijk zelf de juiste keuzes maken. Tijdens een brainstormsessie vuur ik alles op je af, dat is ook het leukste van zo’n sessie. 

Met íeder budget is het mogelijk om een fijn interieur samen te stellen. Heb je moeite om mij te vertellen wat je budget is voor je nieuwe interieur? Laat dan weten bij welke winkels je graag shopt. Dan heb ik een beeld in welke richting ik moet denken. Er is geen goed of fout hierin. Het is en blijft jouw huis.

Ik heb een Facebookpagina waar ik behoorlijk actief op ben en je kunt mij persoonlijk vinden op Linkedin. Instagram gebruik ik voor mijn hobby fotografie, niet voor mijn werk. 

Iedere vrijdagochtend van 10:00 tot 11:00 uur organiseer ik een collectief opruimuurtje: “Opgeruimd het weekend in!”

We gaan dan ieder voor zich thuis opruimen. Het fijne hiervan is dat het enorm helpt in de motivatie om door te zetten. Je zult zien hoeveel je in slechts een uurtje tijd kunt doen.

Je kunt je aanmelden in mijn besloten Facebookgroep.

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?